خیر. ابتدا می‌بایست ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید و یا اینکه مستقیم در صفحه محصول و خرید ثبت‌نام نیز صورت گیرد.

اگر با مرورگر کامپیوتر وارد سایت گروه آموزشی رویش می‌شوید در صفحه اصلی سایت، بالای صفحه روی گزینه "ثبت‌نام کنید" کلیک کنید. نام کاربری می‌تواند شماره همراه یا ایمیل شما باشد و یک رمز عبور انتخاب کنید و سپس گزینه تایید را بفشارید.

می‌توانید با کلیک برروی "رمز عبور را فراموش کرده‌اید؟" نام کاربری خود را وارد کنید و پس از انتخاب گزینه ارسال پیامک، یک پیامک بازیابی برای شماره موبایل یا آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که می‌توانید با درج کد ارسال شده، فرآیند بازیابی رمز حساب کاربری خود را انجام دهید.

  1. ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. کالای موردنیاز را در سبد خرید قرار دهید.
  3. برروی سبد خرید کلیک کنید.
  4. پس قیمت و تعداد کالاها را بررسی کرده و برروی تسویه حساب کلیک کنید.
  5. مشخصات گیرنده را انتخاب کنید.
  6. شیوه ارسال را انتخاب کنید.
  7. در این مرحله کلی فاکتور را بررسی کرده و سپس وارد درگاه بانکی شوید.
     

ابتدا مطمئن شوید که وارد حساب کاربری خود شده‌اید. امکان دارد کالاهایی که از قبل به سبد خرید خود اضافه کرده‌اید ناموجود شده باشد که می‌بایست کالا را از سبد خرید حذف کنید تا گزینه تسویه حساب فعال گردد.

هزینه ارسال با توجه به تعرفه‌های شرکت پست ج.ا.ا براساس وزن کالا و مسافت و شیوه ارسال محاسبه می‌شود.

خیر. می‌بایست مبلغ ازطریق درگاه بانکی پرداخت گردد.

اگر پس‌از تکمیل خرید مبلغ از حساب شما کسر شده‌است ولی سفارش برای شما ثبت نشده‌است، مبلغ مسرشده حداکثر طی 72 ساعت کاری به حساب‌تان بازمی‌گردد. درغیراین‌صورت اگر از بازه زمانی 72 ساعت گذشته اما مبلغ به حساب شما واریز نشده‌است، با کارشناسان رویش مارکت به شماره‌ی 01132353298 تماس حاصل فرمایید تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

باید وارد حساب کاربری تان شوید و در قسمت "پیگیری سفارش‌ها" سفارش خود را پیگیری کنید. در صورتی که وضعیت سفارش " پرداخت نشده " بود یعنی پرداخت سفارش ناموفق بوده است و می‌بایست مجددا تلاش به ثبت سفارش کنید.

شما می‌توانید از طریق کد رهگیری سفارش خود را پیگیری کنید. به این صورت که وارد حساب کاربری خود شوید، از منوی سمت راست به بخش سفارش‌ها رفته و با کلیک برروی کد رهگیری پست سفارش موردنظر خود، به سامانه رهگیری پست رفته و وضعیت مرسوله خود را بررسی نمایید.

اگر با مطالعه موارد بالا سوالتون مرتفع نشد، نگران نباشید! خوشحال می‌شویم در اینجا برایمان پیغام بگذارید